reede, 5. detsember 2008

Oh õud!!!...

..., mu huule juurde tuli ohatis!!! Ja kuigi ma kohe, kui kihelus tekkis panin peale Zoviraxi ja reeglina see aitab (ma vähemasti ei mäletagi enam, millal ma viimati kärnas olin... kui J beebi oli, siis ka korra olin, aga siis seetõttu, et rohtu ei saanud kohe peale), kuid seekord arenes see sellises tempos, et rohust polnud miskit tolku. Ja mul on nüüd valus :(
J kukkus öösel voodist välja. Keeras end risti ja läks nagu tank kõhuli pea ees. Õnneks oli voodi ees tema pikendatav voodi, milles ta endiselt ei maga, ja seega oli kukkumine umbes ainult 20cm - ta isegi ei ärganud üles :D
Kuna J on masinatest vaimustuses, siis täna hommik pakkus rõõmu prügiauto tegevuse esitlusega ja seda lausa diivanilt vaadates :D. Kuna prügimees nii kiirelt tegutses, jäi sellest väheks ja me pidime korrus kõrgemale minema, et näha, kuidas prügiauto ka naabriteprügi järab. Õnnetuseks selle käigus kukkus kirjutuslaualt üks lillepott maha. Lill ja pott jäid küll terveks, aga mulda oli kogu vaip täis.
Nüüd aga lähen J'le appi, kes mind juba pikemat aega kutsub.

Kommentaare ei ole: