neljapäev, 4. detsember 2008

04.detsember

Täna me käisime onu A töö juures, sest eile sai nii kokkulepitud. J oli kõik see poolteist tundi sõnaotseses mõttes lummatud. Suu lahti vaatas traktoreid, tõstukeid, rekkasid ja seda, kuidas palgid sorteerimisliini mööda liikusid ja onu A nuppe vajutas ja tähtsat nägu tegi :D.
Onu A arvas, et miks pole keegi selle peale tulnud, et tootmisettevõtetesse teha lasteaed, kus oleks tugevast klaasist ruum ehitatud otse tootmisliini lähedusse ja lapsed saaks siis tööd jälgida - hoidjaid polekski vaja. Seega mul vist on nüüd J'le koht olemas :D. Hommikul võtaks onu A tööle minnes meid kaasa (tal autos turvatool ka olemas), paneks minu rongile, ise sõidaks J'ga tööle. Mina käiks vahepeal tööl ja siis õhtul nad võtaks mu rongi pealt ja kõik oleks rahul :D.
Nalja sai ka onu A töö juures :D. Üks eriti jutukas rekkamees tuli palgikoormaga onu A'le saatekirju tooma. Kuna ma olin võõral territooriumil, siis teretasin teda ka viisakalt.
Rekkamees: "Kohe terve perega tööl!" :)
Mina: ":):):) Kuidas võtta? Nii ja naa". (Kes aru ei saanud, siis onu A on minu vend) :D.
Onu A: "Peab ju ametipostile järglast koolitama!" :)
Autojuht lahkus.
Mina: "Said endale vist nüüd uue naise?!?" :D
Onu A: "Hiiumaale mõne teise mehega pole mõtet minna, muidu oled üle aisa lööja! ;)"
Mina: "Mhm! Ja kui Sina lähed mõne teise naisega, siis Sina oled lihtsalt rikas mees, eks!" :D
Onu A: "Mina lihtsalt puhkan siis! :):):)"
:D
J'l on komme õhtuti veiderdada enne magama minekut. Eesmärk lükata magamaminekut võimalikult kaugemale. Vahel ta tahab juua ja vahel pissile ja vahel rohtu ja vahel veel hambaid pesta (kusjuures hambapesu suhtes muutus ta palju leplikumaks, kui hakkas kasutama pastat, mida peab sülitama). Vahel aga (nagu ka täna) nõuab musi põsele ja siis teisele põsele ja siis suule ja siis käele ja siis teisele käele ja siis jalale ja siis teisele jalale ja siis veel nabale ja silmadele ka. Täna ta arvas, et petu ja noku tahavad ka musi saada :O. Üritasin eakohaselt siis infot jagada, et sinna musi ei tehta. Samas ega see varvaste musitamine ka teab mis kena komme pole... aga ei taha ka kasvatada teda vaimus, et varbad pähh mustad.... pigem ikka sedasi, et varbad on nii puhtad, et nendele võib vabalt musi anda või ta ise neid endale suhu pista (kui selleks tuju peaks tulema) nagu ta seda 5-kuuselt tegi. Avalikult ei sobi muidugi ka varbaid suhu toppida, aga sisu oli hoopis selles, et alustasin seksuaalkasvatusega.
Kui ma õues jalutan, on mul tunne, et hetkel on märtsikuu ja kohe, kohe on E sünnipäev... kui ma maal toas olen, siis on mul tunne, et kohe tuleb ja koputab jõuluvana uksele :) Tahaks juba jõulukaarte kirjutada, piparkooke küpsetada ja üldse lülituda sellele lainele. Aga veidi vara vist, arvestades asjaolu, et siinsed pensioniealised mehed on juba praegu jõulumasenduses - ei leia nad endas seda väikest poissi, kes suudaks rõõmustada nii nagu seda teeb J. Kui Mimmi üha uusi ja uusi kaunistusi oma põhjatutest kappidest välja toob ja kuhugi paneb, siis J on siiralt õnnelik, vaadates minuteid seda ja muudkui korrutades: "Ilus!"
Mul on 2 jõulusalmi peas.
J'l pole jõulukalendrit - me ei leidnud sobivat (pole Kalevi omi näinud ja teised ei köida)

Kommentaare ei ole: