laupäev, 6. detsember 2008

Koduvideo

Täna tahtis J oma CD'lt kuulata üht oma lemmiklaulu, milleks on Kukupai :). Ega ma kade olnud, panin mängima. Otseloomulikult hakkas J selle loo järgi energiliselt tantsima. Viimane aga nägi suhteliselt koomiline välja ja mul tuli idee see salvestada. Läksin fotoaparaati tooma, et väike video teha. Panin siis loo uuesti käima ja asusin filmima: J enam nii vaimustunult ei tantsinud/laulnud, aga otsustasin terve laulu ikka filmida :) ja õigesti tegin, sest nüüd ma siis tean, kuidas tehakse videosid saatesse "Kõige naljakamad koduvideod" :D.
Kahjuks pole mul võimalik seda hetkel üles riputada. Lugu ise seisnes selles, et kui laulus lauldakse fraasi "olen ise, olen ise kukupai, kukupai, kukupai", siis J laulis seda kaasa "kukupai, kukupai, kukupai" ja viimast kukupai fraasi sai ta laulda vaid "kukub", kui kukkus autoga ümber :D, kuna õõtsus muusika rütmis (autol istudes) liiga energiliselt kaasa :D. Haiget ta ei saanud, ütles vaid: "Oih!", ja asus püsti end ukerdama :D
Pole ilus teise õnnetust naerda, aga... :D

Kommentaare ei ole: