kolmapäev, 5. november 2008

Meie eileõhtune vestlus...

... tekitas hämmingut :)
Mina: "Tead, J, varsti hakkavad Päkapikud käima!"
J: "Ei taha Pikka!"
Mina: "Tõesti? Aga Päkapikud ju toovad ehk kommi ja küpsist..."
J: "Ei taha komm, ei taha kivi!"
Mina: "Aga mida Sina siis tahad, et ta tooks?"
J: "Jäätist!"


Pean ilmselt rõõmustama, et last ei saa tühipalja kommi ja küpsisega äraosta, kuid Päkapikkudele on nüüd küll kõvasti mõtlemisainet, kuidas lapse soove täita :D.

Toppisin aknaid: pole seda enam aastaid teinud, väga tüütu. Aga külm tuul elamises polnud ka meeltmööda.

J'i kampsun on lõpusirgel: kapuuts vajab veel veidi nokitsemist ja proovimist ja nokitsemist :D. Põhimõtteliselt võiksin ma praegu ju ka ära lõpetada, aga vot tuli kinnisidee kapuutsi näol, ja enam peast ei saa. EDIT: tahaks juba pilti siia panna ja eputada, sest ise olen oma näputöö üle ikka väga uhke.
Tahaksin eksida lõngapoodi, sest üks mõte keerleb peas, ja seda sealt ära saada tundub võimatu. Aga eks mul ole ennegi olnud suurushullustusi

Sain eile teada, kui halb ajaplaneerija ma olen :S. Kuidas on võimalik ühildada aegasid, mis üldse minust ei sõltu?

Kui ma juhuslikult poleks kuulnud eile hommikul "Terevisioonis" lõiku Ameerika Ühendriikide uuest presidendist Obamast, siis ilmselt varsti oleksin endast kuskil seltskonnas ikka täitsa idioodi mulje jätnud... no ei kuulu mu päevakavva raadio kuulamine, ajalehtede lugemine, netis nupukeste seiramine ega uudiste vaatamine... ma pean end parandama. Äkki peaks lehe tellima? Ähhh...seda peaks ju ka lugema :D

Kommentaare ei ole: