esmaspäev, 20. oktoober 2008

Programm "Laps kõndima!"...

... pole kuigi edukas olnud. Kui eile rongilt koju kõndisime, siis ergutasin J'i jälle ise astuma. Paraku tulutult! Ja ma järjekordselt andsin järele, sest tahtsin kiiresti koju saada. Sülesolles pani ta käed kõvasti ümber kaela mulle ja korrutas "kaela, kaela" :) (Ma talle mõningatel kordadel olen öelnud, et mul oleks oluliselt kergem teda kanda, kui ta hoiaks kätega ümber kaela kinni ehk toetuks rohkem mu kehale mitte ei istuks pulksirgelt kätel). Sellised hetked on aga niivõrd armsad, et pole siis ime, et need pisikesed oma tahtmisi nii kergelt saavad :)
Kodus ootas meid lemmikloom, kes ukse avades tormas sealt jooksujalu välja... Ei aidanud seal ei meie hüüdmine ega kutsumine, tagasi ta ei tulnud :(. Läksime siis tuppa, sest mis meil ikka parata, kui kass tahab luusida... Võtsime riideid vähemaks, panime TV mängima. Et mu õde nüüd päris ära ei minestaks, siis olgu öeldud, et kass läks ainult toast välja mitte majast :) Ja kui me talle juua/süüa panime, oli ta ka kohe tagasi.
Laulud tähtedega lõppu ei näinud (tegelikult näginn ju vaid algust) ja loodan täna seega kordusele loota. Tantsudel ei näinud jälle algust :D. Ma vist pole telesõltuvuses veel. Või mis sõltuvusest siin saabki rääkida, kui pool saateajast oli ekraani ees üks karvakera, kelle tõttu viibis ka TJ'i külaskäik J'i juurde, sest iga kurru-nurru saatis J rõõmurikka kiljatusega. Ja Ärapanija ajal suikusin isegi.... millalgi öösel panin tv kinni.
Hommikul helises telefoniäratus järjekordselt liiga vara. No tegelikult küll õigel ajal, kuid see saabus liiga kiirelt. Ma pole oma telefonist korralikult aru ka veel saanud: mul on klapiga mudel, millel külgedel nupud. Ja ma ei saa kunagi aru, millisele nupule peab vajutama, et äratus vait jääks (selleks, et äratus täiesti väljalülitada, selleks peab klapi avama ja äratuse keelama), ja mõne aja pärast kordus oleks. Igastahes on nii, et mingile klahvi(de)le vajutades jääb äratus küll aktiivseks, kuid see on hääletu. Ma ei suuda ainult aru saada, milleks või kellele võiks vaja olla hääletut äratust.
Õues oli hommikul veidi enne seitset uskumatult mõnus ilm, tuult ei olnud, tee oli kuiv ja külm ka polnud.
Aga hetkel ootan ma juba tööpäeva lõppu...

Kommentaare ei ole: