pühapäev, 19. oktoober 2008

Appi...

..., ma jäin haigeks! Reedel oli minuga õhtul veel kõik ok, aga kui õetütre 16. sünnipäevakooki sõime, siis kohv hakkas sajaga vastu ning šampus jäi ka poolikuks. Enne tuttumist oli raske olla, arvasin, et sõin kõhu liiga punni...
Öösel pool neli tormasin tuhatnelja wc suunas :S. Kahjuks ei jäänud see esimeseks ja viimaseks... Kella kuue paiku teel järjekordsele ropsirallile hakkas J emmet nõudma. Sel hetkel olin paratamatult egoist ja seadsin esikohale enda vajadused. J'i kisa peale ärkas kogu maja üles (olime maal) ja uuesti ei läinud keegi enam tuttu.
Kuna olin omadega täitsa läbi, et mitte öelda suremas, saatsin ema apteeki midagi ropsimise vastast ostma. Seal muidugi andis ta informatiivset teavet, et rase ma vist ei ole :D. Kogu päeva olin diivanil lääbakil, mingi aeg saabus ka palavik 38,1 kraadi. Seega vennalapsi valvama ei läinud. Vabandan!
Õhtuks oli palavik kriipsuvõrra veelgi tõusnud, kuid ropsima enam ei pidanud - seegi hea! Siinkohal aitäh kallitele sugulastele, kes J'ga mängima tulid, ja mina sain sel ajal veidike magada.
Öö oli rahulik, hommikul aga meeletu nõrkus - kraadiklaas näitas sedapuhku 35,4. Selleks hetkeks oli tekkinud nälg, süüa eriti aga ikka veel ei julenud. Lõunaks sain temperatuuri normaalseks ja olemine on enam-vähem, kui mittearvestada kerget peavalu.
Haiguse põhjus teadmata. Söön nüüd mingeid tablette, mis organismi taastavad ja joon usinalt vedelikku. Tänan veelkord, kes mind väljakannatasid ja vabandan nende ees, kelledele pettumuse valmistasin! Nii palju siis planeeritud nädalavahetusest!
PS! Minust buliimikut ei saa!

Kommentaare ei ole: