reede, 3. oktoober 2008

Kui keegi teab...

...mõnd head õunakoogi retsepti, siis ma oleksin tänulik, kui ta jagaks seda minuga. Hetkel on küll väga piinlik, sest õues on suur sügis, kuid mina olen hakkama saanud vaid ühe porgandipirukaga: kus on kapsapirukas? õunakook? ploomikook? seenepirukas? (ok, seda viimast ma ehk isegi ei taha, sest seened meeldivad mulle küll harjumuspärases keskkonnas). Aga arvata on, et homme teen mingi muretaina ja siis viskan sinna peale forelli-muna-koore segu, sest täna kui maale jõudsime oli just kalapuhastus käsil.
Teel maale vaatas J üht oma lemmikraamatut: nähes pildil delfiini, hõiskas ta rõõmsalt "kala". Mina kiitsin takka, et on tõepoolest kala (kuigi tegelikult on see ikka vist loom) ja selle peale andis J mõista, et seda toob Taadu poest :D. Aga noh J meelest annavad lisaks lehmadele piima ka hobused ja rohutirts on jonnakalt siiski konn :)
Nüüd aga ruttu-ruttu tuttu, sest homme ootab mind üks äraütlemata tegus päev! Peale mõnusat laupäevahommikukohvi tahaks käia sips poes, (loodan, et seekord on pärmi); siis segada/sõtkuda valmis tainas; kerkimise ajal koristada; leida hea õmbleja, kes J'i mütsile paelad külge paneks; küpsetada; vannis mõnuleda (seda luksust ma omale iga päev lubada ei saa, ja asi pole veeraiskamises, vaid faktis, et ma ei mahu J'i vanni ära); logeleda (loe: seltskondlikku vestlust arendada); ristsõna lahendada (see oleks meie pere firmamärk justkui); 2 masinatäit pesu pesta; tv'd passida (ma küll ei tea mida, aga laupäeviti inimesed vaatavad vist õhtuti seda) ja kui ma homme tablette ei neela, siis lõpetuseks ehk isegi väike vein?
Kui ma tõepoolest suudan nii tubli olla, siis võib minust veel tõesti asja saada :)

Kommentaare ei ole: