neljapäev, 2. oktoober 2008

Beebikool meenus mulle...

...üleeile õhtul. Ja kuna me eelmisel hooajal J'ga suhteliselt usinalt seal käisime, siis otseloomulikult tahtsin ma teda ka nüüd kooli vedada. Rääkisin bossile :D sellest, ja suht kiiresti sain isegi nõusse.
Seetõttu meid siis eile polnudki arvuti taga. Lootsin salamisi, et J saab ühel tööpäeval ka kauem magada, kuid oh ei! - ta tõusis siiski kl 6.35 üles. Nojah, ju on harjumuste ori ja see ju on mingis mõttes isegi hea.
Veider oli näha oma last häbelikuna nurgas konutamas ja midagi ta eriti kaasa ei tahtnud teha. Kui algas mänguaeg, siis tuli talle alles tegutsemislust peale ja ülla! ülla! ta isegi ei kakelnud asjade pärast.
Peale kooli oli vaiknetund, mis kestis tegelikult 3,5h, ja mina sain rahulikult raamatut lugeda ja küpsiseid krõbistada (viimane polnud sugugi tark tegu). Siis korjasin ma õunu terve kilekoti täie, mis ma lõpuks maale saatsin. Ja peale seda lugesin veel raamatut. Peale magamist, söömist läksime õue, tassisime puud kuuri ja läksime tuppa mängima. Õhtul käisime poes vett ja jäätist (mis oli ka absoluutselt viga) toomas. Kodus panin jätsid külmikusse ja tõstsin pajarooga meile. J arvas, et ta tahab aint maiustada, ja saatis mind külmikusse. Ma lubasin minna, kui ta 3 ampsu võtab :D Kui kolm oli söödud, siis tõusin püsti ja ütlesin, et juba lähen, kui ta võtab veel ühe ampsu ja nii sõi ta veel pärast seda, kui olin jäätise lauale pannud, pakendi avanud, täiesti paberi eemaldanud, jäätisetopsi lauale tema ette pannud. Ja seejärel oli ta nõus veel sööma :D.
Kui me olime paar tundi maganud, hakkas minul hammas tuikama üsnagi häirivalt ja ma võtsin valuvaigistit. Hommikul tundus, et põsk on kergelt paistes. Ja nüüd ma piinlen taas väikese valu käes ja mõtlen, kas võtta juba tabletti või oodata veel veidi :S. Seda oli mulle veel tõesti vaja!!! Hhh! Mina küll ei kujuta ette, kuidas 2-aastase lapsega koos hambaarstil käimine välja näeb. Kõige tobedam asja juures on veel see, et sellel hambal, mis tuikab, pole mu teada mitte üht närvi :)

Kommentaare ei ole: