teisipäev, 30. september 2008

Kuulsin uudist...

..., et venelased, kes siirduvad tagasi kodumaale saavad sealse kodakondsuse soodustingimustel: nad ei pea olema elanud Venemaal 5 aastat, neil ei pea olema Venemaal legaalset sissetulekut (neid punkte võis rohkemgi olla, sest kuulsin seda juhuslikult ja poole pealt ning see oli juba laupäeval) ja nad ei pea oskama vene keelt :D No ütelge palun mulle, kuidas on see võimalik, et nemad ei oska vene keelt, aga räägivad vabalt mõnd muud keelt?!? Ei saa aru!
Eile koju minnes tahtis J kohe tuppa minna, minul oli aga plaan minna kuurist puid tooma. Tema nõudis järjekindlalt, et tahab mängida. Läksime siis tuppa, aitasin tal jope luku, mütsipaelad lahti ja saapad jalast. Jäi rõõmsameelselt :O tuppa, mina läksin puukorviga kuuri, kus läks kauem aega, kui arvasin. Pühapäeval pani majaperemees kirved mulle kättesaadavasse kohta ja mina neid ei näinud. Kui sain vajaliku abivahendi ja puud korvi ja tuppa hakkasin minema, siis kuulsin hädist pirinat. Toast avanes mulle pilt, kus laps seisis ukse juures, jalas saapad (kusjuures õiges jalas), käes müts ja naeratas :) Hakkab vist vägisi suureks saama - vähemasti ei torma alasti õue. (hetkel räägib tv's üks mees monkey'dest ja J teatas: ahv - pilti pole loomast näidatud! :O salaanded)
Pidasime tubast pikniku ja küpsetasime sütel kartuleid (fooliumis).
Und ei näinud või ei jäänud see meelde.

Kommentaare ei ole: