neljapäev, 18. september 2008

Sünnipäevapidu...

... (esimene kahest) oli väga vahva, kuigi J ei olnud eriti seltskondlik, mis aga oli suuresti minu enda viga. Vihje järgmisteks pidustusteks: ei maksa last väntsutada ühe päeva jooksul nii palju. Pealegi ei kasva ta ühe päevaga nii meeletult, et ajaks meditsiinilise statistika hoobilt segi (olgu, tunnistan ausalt: mulle lihtsalt pakuti seda arsti aega, ja ma üldse ei mõelnud, et see problemaatiline võiks olla; aga ma elasin sel ajal ka veel 30-minutilise jalutuskäigu kaugusel - loll, kes vabandust ei leia!). Aga ütlen siis siin ka ära, et J on 905 mm kõrgune (maapinnast) ja avaldab maapinnale 13110 grammist survet :D. Üldjoontes tubli ja terve 2-aastane, mida oli ka arvata ;)
Rongi rattad tegid rat-tat-taa juba üsna edukalt (loe: 26 minutit rongis möödus probleemideta). Poes nõuti saia ja piima, mis oli päris mõnus puhkus kõrvale - arvestades, et viimasel ajal nõutakse vaid kive (küpsiseid) ja külma (jäätis).
Kodus pidin kahetsusega tõdema, et olnuks ma pioneer, poleks mul raskusi lõkke tegemisega. Aga harjutamine pidavat meistriks tegema - seega kevadeks on asi ehk käppaski ;)
Avastasin, et salatit pole sugugi lihtne hakkida, kui seltskonnaks on kaks põnni, kellest üks tahab sülle ja teine ahju pugeda. Siinkohal tahan austust avaldada kõigile, kel lapsi rohkem kui üks ja eriti neile, kel lapsed sündinud väikese vahega (kuigi ma ei saa eitada, et kahtlen nende inimeste terves mõistuses).
Ja siis tuli lõpuks ka päeva tipphetk: külalised J'le. Kuigi ta oma rõõmu eriti ei näidanud, millele aitasid kaasa väsimus ja emme tekitatud muhk oimukohal. Täna oli tema esimeseks sõnaks noorima naiskülalise nimi :D ja trelliga tegutseti terve hommik. (ma ise üritasin eile 30 minti ühe jubina otstavet selgitada - rõõmu jätkub kõigi jaoks).
:D ja mu kodu on nüüd nii ära pildistatud, et nende fotodega võiks täita mitu sisustusajakirja :) Solvunult (irw!): fotograaf isegi ei küsinud, kas ma luban oma sega-summa jäädvustada :D. Ja mina sinisilmselt arvasin, et ta tuli küpsisetordi lootuses :P
Täna avastasin, et J'i issi oli helistanud eile siis, kui ma dushi all olin... (kena).

Kommentaare ei ole: