kolmapäev, 17. september 2008

Kallis...

...palju õnne! ;)
Eile õhtul tundsin nagu oleks jõulud käes, kui ma õhtuhämaruses köögis kooki meisterdasin tänaseks. Huvitav, miks sünnipäevakooki ka salaja üritatakse teha? Olgu tunnistan üles: alguse tegime me siiski koos. Mingi aeg J lihtsalt arvas, et ta tahab magama minna. Mhm. Tegelt tahyis ta aint voodisse ja ilmtingimata minu kaissu. Sellest tingituna olen ma täna veidi ajahädas. Und ei tulnud terve tunni jooksul :)
Hommik algas 30 minutit enne äratust, sest J oli ootusärev - nõudis kooki :D.
Oh, tegelt juhtus eile veel nii palju asju, kuid kahjuks pole mul hetkel aega rohkem. Täna tuleb sisutihe päev: arst ja rong ja kallid sõbrad - sinna sekka õudus kuubis: mänguasjapood kahe põnniga (eile väikest trenni tegin juba kohalikus külapoes, mille tõttu mul jäid ostmata mõned väga vajalikud asjad)

Kommentaare ei ole: