reede, 19. september 2008

Kui eile koju jõudsime...

... asus J taas innukalt põrandasse, mööblisse ja riietesse auke puurima ja iga ettejuhtuvat asja väiksemaks saagima. Ostke/laske kinkida lapsele akutrell vm mehine tööriist ja rohkem mänguasju ta ei vajagi!!! - ja kui lihtne on tuba koristada, et magama minna :)
Kui me sööma asusime, astus majaperemees läbi (ei tulnud ta koogilõhna peale: helistas ikka enne ette). Kuna ta huvitus, kuidas läheb, siis kurtsin ma talle oma mured kõik ära (unustasin vaid kiruda maja välisukse lukku, mis aeg-ajalt närvirakke kulutab, kuna tahab kena kohtlemist: kroonilisel hilinejal pole selleks aga alati aega). Isehakand lemmikloomade kohta ei osanud ta midagi arvata... ütles, et kui ostan mingeid püüniseid või lõkse, mürke, siis maksab ta need kinni. Ma selle unustasin mainida, et A lubas need ise kinnipüüda :D
Lapse issi soovis õnne telefonitsi ja lubas, et teda nii pea ei näe :)
TJ tuli ka päris varakult külla, kuigi oleks oodanud teda magamaminekuajaks :)
Tänane kaunis hommik tekitas energialaengu ja hea tuju - tundub hea start nädalavahetuseks, mis suht tihe saab olema: rong linna, (J vanaema külastus :D, kui ilus ilm on), kohtamine kohvikus T'ga (oh, sellest olen ma nädalaid unistanud), õe ja -tütrega shoping (mis ei valmista just rõõmu, kuid ma liitun nendega piisavalt hilja, et piinu vähendada), rong, maakodu,... (seda, mis seal teeme, sellest aga järgmises postis).
PS. J lehvitas üks päev hüvastijätuks ja ütles sel ajal: "Bye-bye!" (BBC Prime lastesaadete kõrvalmõju)

Kommentaare ei ole: