esmaspäev, 29. september 2008

Nädalavahetus...

...oli üle tüki aja väga sisutihe ja plaanid olid paigas juba kolmapäeval, mis minu puhul on suht erandlik, sest ma otsustan asju tavaliselt viimasel minutil või paar minutit peale seda :D.
Reedel, kui väsitav tööpäev oli selja taga, tegime saunaõhtu. Ei tea, millest see tuleb, aga iga kord, kui ma endalt riided heidan, otsustab keegi mulle helistada :). Seekord teatas õde, et tuleb laupäev linna... Vahva! Hommikul mängisin plaanid ringi, sest olin T'ga varasema aja kohtumiseks leppinud. Üritasin hommikul pliidi alla tulutult tuld teha, J kogu aeg kõrval nuiamas rongile :) Ilm oli super ja patt olnuks see päev kuskil toas veeta. Ime! Ime! õe tibi-tütar ei olnudki 2h dushi all - jõudsid ilusti varasemale rongile.
Esmalt läksime kohe Ülemiste Instrusse, sest sealt sai üks tibi prillid endale, mis olid kadestamaajavalt kenad. Omanik aga arvas, et need ei kõlba kuhugi ja tuli välja avaldusega, et prillid on väga nõmedad :O. Seejuures unustas ta aga fakti, et tema kaaslastest kahel olid need ninal :).
Siis käisime kiiresti Hiinas söömas ja sinna minema olin ma nõus tänu M.T'le, kes hiljuti mu maitsemeeli seesuguse asjaga meelitas :). Oleks ma teadnud, et lasteeine Munanuudlid (mida J sõi uskumatult hea isuga) on kolme mehe ports, poleks rohkemat vaja olnudki! Aga meie tellisime ikka nii, et laud oli lookas :) ja lõpuks olin mina see, kes kõike valimatult suhu toppis.
Kolasime mitmes riide- ja jalanõupoes, kuid silma ei hakanud eriti midagi. Haarasime kohvijoogid kaasa ja jalutasime trammile. Paar meetrit enne Pronksi-Tartu mnt. risti peatas munitsipaalpolitsei liiklusvahendi ja tuli pileteid kontrollima. Ma polnud kontrolöre ühistranspordis näinud juba ei tea, mis ajast ja veel nädalavahetusel! Meil oli kõigil sõiduõigust lubav pilet või laps :) kaasas. Teekond viis edasi järgmisesse ostuhullumajja, kus oli vaja kasutada unisex wc'd. Huhhh!!! Ei ole olemas jubedamat peldikut, mis haiseks rõvedamalt! Kas asi on selles, et seal on kasutajaid ühe ruutmeetri kohta kõige enam või on asi selles, et 50% ruumist on meeste kasutuses? Ok, sain ära öeldud ja rohkem ei süüvi sellesse - lapse püksid jäid ju lõppkokkuvõttes siiski kuivaks :)
Siis räägiti mu õetütar ära :) ja ta emme ostis talle küüntehooldusvidina, kui maale lähen, lasen endal seda katsetada! ;)
Kaubamajas nägin saapaid, mis mulle tõsiselt meeldisid: hakkan vist lotot mängima :), sest 4 999.- on ikka liig, mis liig.
Seejärel suundusin mina J'ga trollile, et T'le külla minna ja tuua tema juurest üks DVD ära (aga see polnud kindlasti peamine põhjus!). J magas kokku ehk 15 minti lõunaund ja oli taas täis tegutsemislusti Männi pargis. Lobisesime maast ja ilmast samal ajal, kui J ühe tüdrukuga mängis.
M.T juurde jäime hiljaks :( aga sellest vist väga midagi ei olnud. Oli lõbus õhtu ja seda juttu ma enam ei usu, et ta küpsetamise ja praeahjuga sõber pole, sest lavashirull oli vapustav, pizza taevalik ja küpsisetort lausa jumalik. Kohv aga on selline, mille pärast ma ikka ja jälle tagasi lähen :) Nagu juhtus ka pühapäeva hommikul. Ööseks pidime koju minema, aga juhtus nii, et jäime J'i issi juurde. Rahu! Rahu! Ei ole mingeid kahetsusekübemeid, seega ei pea mu kaitseinglid valvsaks muutuma!
Lõunal viis ta meid koju: poole tunnine sõit venis vist tunniseks, sest ta valis tee, kus ootas ees 2 teesulgu, 2 valesti sõitmist ja umbes 20km-ne ring :D.
Kodus koristasime veidi ja mängisime õues, käisime traktorit, kraanat ja tõstukit vaatamas. Poes käisime, mis osutub iga päevaga järjest raskemaks, sest J ju kasvab :)
Õhtul tõdesin, et pole vahet, kas kodus on teler või mitte, sest magama jään ma ühtviisi hästi mõlemal juhul :) Pole õrnemat aimugi, mida räägiti Ärapanijas peale reklaamipausi.
Hommik oli tõsiselt raske, sest õues on sel ajal nii pime nüüd. Ja eelmine magamata öö andis ka tunda (üleval istusin poole ööni seetõttu, et ootasin, millal pesumasin lõpetab ja joped kuivama saavad; ja magasin kehvasti, sest oli nii meeletult palav - pole enam põrandaküttega harjunud). Pole põrmugi puhanud tunne, aga nädalavahetus oli tore! Aitäh kõigile kaasaaitajatele! ;)

Kommentaare ei ole: