reede, 26. september 2008

Et Sa, M.T, ei peaks laupäevahommikul pettuma...

..., siis kirjutan täna ühe boonusloo :) Ivarist (bussijuht). Mina ei tea, kas tal süümepiinad või on ta minust nö sissevõetud või lihtsalt laisk nupuvajutaja - igatahes pole ta mulle mitte üht piletit müünud pärast seda teisipäeva õhtust vahejuhtumit. Nüüd täna hommikul (tööl) aga tabasin end mõttelt, et kui mingi kontroll kuskil peale sajaks, siis olen ju mina see loll, kes peab siis 600 krooni trahvi maksma :S. Kui veidi arvestada, siis 10x28=280 280-42 (3 sõitu, mille eest maksin)=232 krooni. Matemaatika on mulle alati meeldinud! Päris suur kahjum oleks sel tehingul. Teisalt jätab ta mu rahakotti justkui 232 krooni alles, kuna ei müü mulle piletit ja laseb nö jänest sõita. Või peaksin ma kontrollile ütlema, et elupõline tallinlane arvas sinisilmselt, et alla 3-aastase lapse ema saatja saab kogu Harjumaal tasuta sõita? Kolmas aspekt on aga see, et niiviisi jääb minu sõit statistiliselt ju registreerimata: seega on kaks võimalust: a) sel kellaajal lõpetatakse reisijate vähesuse tõttu sõit ära; b) piletihinnad lähevad kallimaks, sest kuskilt peab ju kütuseraha tulema. Kui kaugemale nüüd veidi mõelda, siis variandi a puhul oleks mul suhteliselt savi (mul oleks siis ju alternatiiv olemas), variant b mulle aga enam ei meeldiks. Olgu öeldud, et mulle tundub, et ma pole päris ainus, kes tasuta reisib. Keeruline probleem: aga täna ma ilmselt siiski nõuan piletit, sest trahvid mulle ei meeldi ja siis saan südamerahuga sõita (mitte ei pea paanitsema mingite kontrollide pärast). Ega ma eelnevatel päevadel pole paanitsenud (v.a. see esimene tasuta sõit), aga siis ma polnud veel avastanud seda trahvisaamisvõimalust. Aga äkki see ongi mingi kaval nõks trahvirahade kogumiseks, et laseme paar korda tasuta sõita ja siis lendame peale?

2 kommentaari:

Kessukas25 ütles ...

:D Usu või mitte, aga ma tegingi täna (laupäeva) hommikul selle akna jälle lahti.Vähemalt oled sa nii teistega arvestav, et ma ei pidanud pettuma.Nagu pulmakingi oleks saanud!? :D

Pisike ütles ...

Irw@pulmakingi... see hetk Sa ju veel ei teadnud, et teeme Sinust pisikese potipõllumehe (loe: -naise) :D