reede, 26. september 2008

Magamata öö...

...tagajärjel on mul täna suhteliselt pahur tuju. Kõigepealt helises mu telefon ja kuna ma magasin, katkestasin ma selle lärmi ära. Helistaja ei jätnud aga jonni ja terroriseeris mu und edasi (kordi 4 või 5). Lõpuks saatis sms'i: "Kas me oleme riius? Või ei kõlba minuga rääkida?" Kas ainult kaks varianti ongi või? Jah, võib-olla tõesti polnud siis veel päris öö, kell oli mingi 23+, aga minu öö algab hiljemalt kl 22 viimasel ajal, ja seega sel ajal on mul kõige magusam tudu.
Ja nagu sellest veel vähe oleks, hakkas öösel virisema täiesti lambist see J'i beebi. Õudne!!! Ma ei saa aru, kas ta nutab siis ka, kui temaga pole piisavalt tegeldud või ongi tal mingi programm, mis nõuab iga kolme tunni tagant süüa? Nii ma siis toppisin talle lutti suhu ja andsin pudelist süüa, mõõtsin kõrvast temperatuuri, kuulasin südant ja tegin pepule süsti: lootuses, et kui kõik võimalikud tegevused tehtud, rahuneb ka tita. Aga mõni aeg hiljem hakkas ta uuesti virisema!!! Õudne! Ja ma pole uurinud, kas seda kisa saab ka kuidagi vaigistada on/off nupust. Teise tuppa ka ei viitsinud teda öösel viia. Kui see täna öösel kordub, siis läheb küll asi kurjaks! (äge vanaema saaks minust :D).

Kommentaare ei ole: