teisipäev, 16. september 2008

Sinu praegused plaanid õnnestuvad...

...ütleb mu tänane õnnelause orkutis. Võiksin ju sellega nõus olla, sest üldjoontes olen ma oma praeguse eluetapiga rahul (kuid umbusku sellesse lausesse külvab eilne väidetav õnn, et heldus on mu põhieesmärk. Misasja?). Aga... :) Kas alati ongi vaja aga'ga jätkata?
Eile pugesime väga vara pessa ja täna hommikul ärgates säras päike eriti eredalt :D (kuigi on täiesti pilves ilm).
Bussijuht Vello on juba nii omane, et veider oleks ilma temata päeva alustada ja lõpetada. Ta teab täpselt, kus/millal ma peale tulen ja kohta, kus ma väljuda soovin. Ning kui ma siis ühel päeval otsustan teises peatuses väljuda (nagu eile juhtus), et poest kiired ostud teha ja väike jalutuskäik koju, siis küsib ta, kas olen kindel ikka oma soovis :D. Täna kuulsin, et ta läheb varsti kaheks nädalaks puhkama - ma hakkan temast vist puudust tundma :D.
Nädal aega olen taga otsinud maja nr 19, kus peaks asuma ambulatoorium ja apteek (ei, ma pole haige, aga hea oleks teada, kui kunagi on vaja plaastrit või hematogeni). Mida pole, seda pole! On küll maja nr 19, kuid see on täiesti tavaline elumaja - samahästi võiks ma öelda, et minu kodus on apteek, sest eks veidi medikamente mu elupaigast võib ju leida. Ja kui J eile ühest postist ei saanud üle ega ümber, siis avastasin ma sildi viitega eelpool mainitud asutustele! Selles poleks ehk midagi veidrat, aga see silt seisab püsti mu maja kõrval!!! :D

Kommentaare ei ole: