reede, 14. jaanuar 2011

Elame põneval ajal...

Täna õhtul saab kaua raamatut lugeda ja võib-olla ka kududa, kuigi ma kahtlen viimases.

Homme hommikul on plaan kaua magada :D, seejärel keedan putru ja küpsetan pannkooke… siis peaks kell juba nii kaugel olema, et võib sättida sammud kesklinna, et saada üks põnev filmielamus: nimelt Politseiauto Pelle.

Seejärel trammitada Sossi ja sealt edasi vanaema juurde. Ülla, ülla… jääme ööseks.

Järgmisel hommikul linnas tagasi. Päeval mingi aeg käime perekond E.M.A. juures ja seejärel, kui tahtmist, viitsimist, siis läheme äkki ja same veel ühe elamuse võrra rikkamaks valgusfestivalil..

Kõlab põnevalt… Probleem ainult selles, et kui nii hästi planeeritud aeg, siis võib veel üllatusi tulla…

Kassi jooksuaeg on läbi! Jessssss!

Kui ma oleksin veidikenegi sportlikum, siis ma heameelega regaks end ära augustis toimuvale meeskondlikule triatlonivõistlusele teiseks lüliks ehk jalgratturiks, kelle ülesandeks oleks 100km läbida… Kuna ma seda ei ole, siis ma olen lihtsalt firmasisene agitator :D

Kommentaare ei ole: