esmaspäev, 23. märts 2009

Ökokott



Üleeile õhtul pesin nõusid ja samal ajal J rippus mu velvet-teksades (no need heledad teksalikud velvetid) - hoidis taskutest kinni ja siis korraga käis raksti ning minu pepp oli paljas :D. Olgu, olgu, tegelikult tuli vaid üks taskunurk lahti, ja selgus, et nende pükstega on nüüd igastahes kööga (ma ise olin mõni aeg tagasi katki teinud rihma-aasa).
Eile lõin siis käärid pükstesse ja lõikasin püksid capriteks... ja kuna ma olin saanud ajutiseks kasutuseks ka õmblusmasina, siis täna ma vuristasin sellega veidi.
Oh, vahelduse mõttes oli päris vahva... kuni esimese harutamiseni :D. Aga tõepoolest ma polnud eales varem lukku õmmelnud kuhugi (ilmselt sai tööõpetustunnis omal ajal kõik seelikud kummivärvliga tehtud :D).
Aga nüüd võin ma esitleda oma kauatehtud kaunikest... (voodrit ei teinud ja seega võib veidi sisemiste õmbluste kallal norida, mis siingi ühel pildil eriti näha, aga ma ise olen rahul ja lõppeks ongi ju see peamine)


Et aimu saada suurusest, siis asetasin kotile võrdluseks CD.
PS. Kott on eriti öko, kuna esmalt kandis neid pükse mu õetütar, siis praakis ta need mulle ja nüüd siis on pükste kolmas elu alanud. Tulemusega olen ise super-rahul ;)
PPS. Pean veel mõtlema, mida ülejäänud materjalist teha ;) :D

Kommentaare ei ole: