laupäev, 3. jaanuar 2009

Head Uut Aastat ;)


Kui ma tavaliselt enne aastavahetust teen pikki :) nimekirju igasugustest nn uusaasta lubadustest, siis sel aastal tuli aastavahetus kuidagi kiirelt ja ootamatult. Viimast arvesse võttes jäi listide koostamine ära ja võib-olla nii ongi hea.

Plaan nägi ette, et ei loe ka ühti horoskoopi... (las tulla see, mis peab... kui saatus on mu jaoks varunud õnne, kas on siis mõtet kiirustada?). Ühe rea lugesin Eesti Naisest, kuid siis meenus, et ma olen sündinud nümfomaani tähtkujus, ja sinna see jäi...

Täna sain vennanaiselt teada, et aastavahetusel peab taskus raha krõbistama, ja mida suurem rahatäht, seda parem. No oleks ma seda siis veidi varem teada saanud, eksole! Mina mudisin aastavahetusel peos ainult mobiiltelefoni, sest kiikasin, millal siis nagu minu aja järgi uus aasta algab [saluteerijate peale ju ei saa loota... need kõmmutasid juba enne ühtteist õhtul (vist)]. Ei tea, mis see siis nüüd tähendab siis?

Õnn jäi valamata! Jälle!!! Olgem aus, tegelikult valasin ma viimati (?) seda 5a tagasi, ja kuna siis pidi minust "lumememm" saama, ja see tänaseni pole täide läinud, siis pole ilmselt sellel suuremat tõepõhja all...

_______________

Eile oli see päev, mil J ütles mulle esmakordselt "paha emme!". Ilmselt jäi see väljend talle kõrva, kui ma Mimmile etteheidet tegin, et ta ei saa kohale lennata ülihoolitseva vanaemana, kui mina J'ga riidlen, sest see jätab J'le ilmselt sellise mulje, et näe, paha emme riidleb... Täna korrutas ta seda ka vahepeal. Solvunud ma pole, sest ma tean, et ta ei saa sõna paha tähendusest aru.

Nagu ei saa ta aru ka värvidest. Talle võib näidata nt sinist pliiatsit ja paluda teiste pliiatsite seast välja korjata sama värvi... ta võtab nt 5 korda sinist pliiatsit, kuid kuuendal korral võib täitsa vabalt võtta kollase ja ise seejuures väita, et see ongi sinine :D. Harjutame edasi...

Vaja oleks kolmandale eluaastale uus prioriteet seada, sest senine plaan on ju juba täidetud - ta magab oma voodis (ja seda terve öö, isegi vist ei ärka öösel?)

__________

Mandariinid on sel aastal eriti head. Allergia on hullem kui ei eales varem :S

Kommentaare ei ole: