pühapäev, 7. detsember 2008

Perepäev

Imeilus pühapäeva hommik algas sellega, et meid äratas võrratu pannkoogilõhn ;). Hommikupuder, -kohv ja koogid - mida Sa hing oskad veel tahta, eks :)
Eriti kaua ei saanud küll seda kõike nautida, sest kell 11+ saabus onu A, kes võttis meid kaasa väiksele sõidule Lääne-Virumaale Võhma külla, kus sealses seltsimajas toimus väike jõulukontsert. J oli publiku hulgas kõige agaram aplodeerija, plaksutades isegi ühele väiksele poisile (veidi noorem kui J), kes kogemata avastas saalist klaveri ja sellel improviseeris. Peale esinemisi toimus jõululaat ja lapsed said -kaarte joonistada.
Peale ürituse lõppu pakkisime end uuesti autosse ja sõitsime Palmsesse, kus kõrtsis toimus perelõuna koos Pipi Pikksukaga, keda mängis Ülle Lichtfeldt. Lõunasöögiks polnud J'l sugugi aega, sest ta piiras kogu aeg Pipit :), kui ma aga soovisin, et ta Pipiga koos ka pilti teeka, siis hakkas J pelgama. Nii saime me siis Pipi Pikksukaga (miks mul on tunne, et enamus inimesi käänab seda sõna Piksukkiga?) mängida, tantsida, joonistada, piparkooke kaunistada, trikitada, võimelda ja naerda ikka ka :). Mina viskasin hundiratast, proovisin teha spagaati (see, et ma sellega hakkama ei saa, oli ette teada) ja tantsisin limbot. Ühtlasi olin ma saalis peale Pipi ainus, kes teadis tema täisnime. Kas Sa tead? :). Juhul, kui tahad oma teadmisi Pipi kohta kontrollida või värskendada, siis testi end siin! Mina sain 87%, mis on suht hea, arvestades asjaolu, et ma lugesin raamatut 23 aastat tagasi.
Tagasi maale jõudsime suts enne nelja õhtul ja õnneks oli ka Nunnu veel külas. Sõime torti: Nunnu issil homme sünnipäev. Lobisesime niisama ja suured poisid J ja J mängisid beebisid - mängisid Nunnule eakohaste leludega tegelustekil :D.
Mina segasin leivataina valmis ja panin leivapätsid kerkima (aga meil ikka selleks siin liiga jahe või on mu silmanägemine kehv - no ei kerki! tee või tina!).
Loomulikult ei saanud ma jätta Argole ja Helenale pöialt hoidmata. Tundub, et ma ikka olen nõiamoor, sest Laulud tähtedega võitsid ju ka Valdo ja Ines...
PS! Hõõgveinipirnid olid head. Aga kuna see hõõgveini-siirupi-kaste suht vürtsikas on, siis oleks pidanud seal kõrval olema veidi rohkem jäätist kui oli meil (üks jäätisekuul oli selgelt liiga vähe).
Ilmselt pean oma kokanduslikke katsetusi jätkama, sest selget pilti jõuluõhtu magustoidust ja/või küpsetisest pole mul veel silme ette tulnud - ometi sai mõni aeg tagasi suure suuga lubatud, et ma hoolitsen selle käigu eest...
PPS! Eilne kudumine lõppes traagiliselt: 6 rida enne lõpetamist selgus, et lõng on otsas :O. Korra käis peast läbi mõte ka jätta äärepits lühemaks kui mustris, aga tundub, et siis poleks nii ilus... seega teisipäevani peab see nüüd veel ootama... Kes kannatab see kaua elab. Et siis ikka graafikus püsin veel :)
Nüüd pean tunnikese netis veel kulutama ja siis leiba küpsetama....

Kommentaare ei ole: