neljapäev, 11. detsember 2008

Uskuge või mitte

EDIT: J leidis oma jõulusoki õueriiete seest üles :O Ja kuidas see sinna sai, pole aimugi... ikka vist Päkapikud :D
J kaotas oma jõulusoki ära. Õigemini oli asi nii: ta nati pahas meeleolus täna oli, kuna meil ühes asjas lahkarvamused olid. Seda võimendas ka tühi kõht (tema omal valikul, sest süüa ma talle ikka pakkusin). Ja kuna tuju oli kehv, siis põhimõtteliselt ta muud ei teinudki, kui ainult jonnis. Selle tulemusel aga ei tahtnud talle kuidagi Päkapikud tulla. Kuna J neid siiski väga ootas (õigem oleks küll öelda, et ta ootas kommi), siis käis ta iga natukese aja tagant oma soki sisse piilumas. Lõpuks ta kannatus katkes, ja ta sai tigedaks: "Paha Piku! Kommi too!" ja suure vihaga pistis/peitis ta selle soki kuhugi. Häda seisneb aga selles, et kuna tal vihahoos vist silme eest mustaks lõi :), siis kahjuks ta ei mäleta, kuhu ta selle soki peitis. Oleme mõlemad seda igast mõeldavast (mänguasjad, köögikapp, riiulid, voodi, jne) ja mittemõeldavast (prügikast, jalanõud, külmik, jne) kohast otsinud. Ja kui ma ei teaks, et tal see sokk oli, siis praegu ma arvaks küll, et seda polegi kunagi olemas olnud. Ja mina ei tea, kuhu Päkapikk talle edaspidi maiust peaks tooma... (laps kommita ei jäänud, Päkapikk pani selle lauale).
Uudis! Meil avati pood. Ja mitte mingi pisike, vaid ikka suur ja võimas - no vähemasti koha kohta, kus ma elan. Väike näide: kui ma peaks lõhkuma taldriku, siis võin ma minna poodi, mis asub nii lähedal, et ma võin koduaknast vaadata, kas on järjekorda või mitte :D, ja osta endale uue :) Või võin vabalt osta omale uued pitsbokserid või valmistoitu või... no sortiment on ikka suht suur ja mis peamine, ka valik on olemas. Hinnad olid normaalsed, aga eks see ole alguse värk, et meelitame kliendiks ja siis lööme kirve selga. Aga minul küll ilmselt ei teki enam küsimustki, et kus ma oma ostud teen, sest on ikka vahe, kas minna 2 minutit poodi või 20 :). Ja veel: see pood on avatud 9-22!!! Peale selle avati ka lillepood ja varsti avab uksed arvuti/tehnika pood ja hooldus/remont :O - see ei ole normaalne!!
2 rida veel ja siis on lõpp ;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Äkki ei kaotanud J ise jõulusokki ära, vaid hoopis päkats pani selle pihta? Ega neile jonnipunnid ei meeldi jah eriti.Aga J-ile ütle, et olgu edaspidi hea laps, siis toob päkats ehk soki ka tagasi. :)