esmaspäev, 13. oktoober 2008

Pühapäeva hommik...

...algas taas vara. Kella 08:17ks olime söönud hommikuputru/omletti, sõitnud autoga umbes 15km ja istusime rongis, et sõita koju. Seal pakkisime kassi lahti, jõime kohvi ja tormasime rongile, et sõita pealinna. Õnneks oli ilus ilm ja meil mitu sihtpunkti (kuna satume linna ju nii harva).
Probleemid tekkisid mänguasjapoodides: Kahes karus ei saanud J Teletupsude juurest enam ära, kordas aga Tabi, bye-bye, Tabi bye-bye! jne. Kavalusega meelitasin ta XS'i, kus ta terve poe segamini tuustis, aga kuna müüja vist teadis, et me oleme potentsiaalsed kliendid (kui mitte täna, siis ehk homme või aasta pärast), siis ei teinud ta sellest mingit probleemi (mina ladusin kõik asjad ilusti riiulisse tagasi hiljem), kui mina samal ajal kaupa uurisin. Jukus tormas J nagu segane edasi-tagasi, ja ma poleks midagi vaadata saanud, kui oleksin pidanud terve aeg tal sabas sörkima. Õnneks leidis ta ühelt riiulilt klaveri, millega ta keset põrandat istus ja klimberdas. Mulle see sobis, sest laps oli kindla koha peal paigal ja kuuldav. Kahjuks ei sobinud see ühele müüjale, kes võttis J'lt selle käest ära ja toppis tagasi riiulisse. J reageeris täiesti rahumeelselt (ei lärmanud), aga ühtlasi tähendas see seda, et ma oleks pidanud taas sörkima hakkama. Et seda vältida hüüdsin ma J'le, et lähme ostame selle klaverik siis teisest poest, kui siin seda meile müüa ei taheta. Ja kui me siis lõpuks Rimis ekskavaatorini jõudsime, oli J veendunud, et just see on sobiv kingitus. Käisime kohvikus einestamas ja suundusime trammile, et käia ka raamatupoes, kus alustuseks tahtsime kliendiks saada, ja seejärel hakkasime sobivaid tooteid otsima. Lastekirjanduse osakonnas proovis J ka müüja ametit, ronides kassasse (aususe huvides olgu öeldud, et seda tegi ta ka mitmes teises poes). Kui ma palusin tal endale ka üks raamat valida, suundus ta hoopis mängunurka. Ja sel ajal, kui mina silmadega riiuleid ja raamatuid mõõtsin, pakkis tema juba sõbra kingituse lahti!!! Ja kui eesmärk oli lahkuda poest kolme raamatuga, siis lõpuks oli mul neid kotis viis. J sai endale kleepsuraamatu, kuhu me nüüd hakkame kleepse kleepima ja värviraamatu, sest mina ei oska joonistada ja kaua ta ikka minu tehtud päikseid :) vaatab/värvib.
Bussi kasutasime raketina sõitmiseks kosmosesse :), kus toimus J'i sõbra sünnipäevapidu. Möllu ja tegevust jätkus mitmeks tunniks, ja ma nati muretsesin J'i tuju pärast, sest ta polnud lõunaund tudunud. Tema ise ei teinud sellest aga erilist numbrit.
After party :) toimus sünnipäevalapse juures kodus, kus vaatasime värskeid fotosid ja aitasime kinke lahtipakkida. Jääteed, kohvi ja veini sai ka joodud, aga Narva kohviku kringel, mis oli superhea!, enam ei mahtunud. Nurusime selle endale kaasa...
Kodus ootas meid kass, kes tuli uksele nurrudes vastu :). Pakkusime talle süüa ja tegime hiljem pai. J läks tuttu ja mina tegin kassile, kes mu sülle ronis, massaaži. Kui ta tüdines ja voodile kerra puges, hakkasin J'i kampsunit edasi kuduma - õnneks oli mul meeles osta ikka lõnga ka.
Vaatasin vaheldumisi laulud, tantsud tähtedega ja ei olnud mitte kellegi poolt.
Öösel magas kass jalgadel :S - ometi tegin ma talle pesa ju hoopis mujale. Kell 05+ kadus uni :O, hakkan vist vanaks jääma :D. Kui mu õde aastaid :D tagasi 30 sai, siis norisin teda, et on vanamutt valmis... aga sellest räägin ma teinekord ;)

Kommentaare ei ole: