teisipäev, 14. oktoober 2008

J kardab...

...loomi, kuna need liiguvad kiirelt ja ehmatavad teda. Eile, kui J võileiba sõi, hüppas kass tema juurde, lootuses saada ampsu (huvitav, kas õde sõi temaga ühest taldrikust?, et tal selline loll komme). Ja õhtuotsa hakkas J virisema iga kord, kui kass oli talle lähemal kui meeter. Ometi saan ma teda päeval korrale kutsuda küsimuse abil: "Kas emme viib kassi ära?" ja koheselt käitub ta korralikult :) Iseasi, kas selline küsimus ei tekita tal hiljem arusaama, et loomi võib tassida oma äranägemise järgi siia ja sinna, kuidas tuju aga on... Aga sellel teemal räägin temaga hiljem.
Hiirte krabistamist pole ma viimasel ajal kuulnud... ei tea, kas olen äraharjunud? Laipu ka pole uksele toodud, ja ma olen kindel, et nii laisk kass ei püüagi hiiri.
Homme meid ilmselt pole, sest lähme kooli (J'il nohu enam-vähem ok)

Kommentaare ei ole: