teisipäev, 28. oktoober 2008

Petlik aeg....

..., sest eile tuli tahtmine J kohe peale kojujõudmist voodisse kupatada, sest õues valitses pilkane pimedus :D. Õnneks oli oidu kella vaadata ja ta ise protestis ikka ka veidi.
Tegime jalavanni... algul karjus J seetõttu, et ma ei lubanud tal ülepeakaela vanni minna, pärast karjus seetõttu, et ma käskisin jalad veest välja võtta. Varbavahed möksisime mingi salviga kokku ja seejärel villased sokid jalga. Viimased ei meeldinud talle ka, aga kui ähvardasin, et siis ma talle rohtu ei anna, oli ta kõigega nõus. Hämmastaval kombel püsisid need sel korral isegi hommikuni jalas (tavaliselt on ta need öösel mingi aeg eemaldanud).
Kass oli täiesti pöördes: kõrvad teravalt püsti, silmad hiilgamas ja jooksis nagu segane, aeg-ajalt hüples ka külg ees. Hoidsime tast targu eemale ja kuna kellelegi esineda polnud, lõppes ka trall suhteliselt kiirelt. Edasi oli ta jälle armas nurrmootoriga sülekiisu.
Kudumisest ei tulnud midagi välja... kui on vabatahtlikke, kes tahaks mu tööst vardad eemaldada, ja siis ca 10cm harutada mu kudumit, oleksin tänulik :)
Öösel oli hea magada, sest J ei ragisenud, rögisenud, krägisenud ega ka köhinud. Hommikul ärkas ta enne äratust ja käskis mul ka maha (loe: voodist välja) minna. Ja otseloomulikult tahtis ta seejärel esimese asjana hakata vaatama Tsuhh, tsuhh, tsuhh etenduse kava - see on tal nüüd kõige populaarsem lektüür.

Kommentaare ei ole: