reede, 10. oktoober 2008

Otsustasin eile...

..., et on tagumine aeg koristada riidekapp ära. Alustasin J'i riiulist, sest tahtsin sealt kõrvaldada absoluutselt kõik riided, mis talle väikseks jäänud. Olgu öeldud, et mulle endale tundub juba ka, et ta kasvab silmnähtavalt. Nii ma siis muudkui palusin olla J'l modell... proovida selga terve hunnik erinevaid dressikaid, kampsuneid, pluuse, pükse, särke... ja muudkui keerata üht ja teistpidi, sirutada käsi ette ja kõrvale. Tulemus: kõrvaldasime kapist terve kotitäie riideid, mis me nüüd ühele teisele J'le viime. Kui keegi nüüd arvab, et J puhta paljas, siis eksib rängalt, me ladusime suuruse 92/98 ilusti riiulile. Ainult et enne ma arvasin, et J'l pole eriti pikkade käistega riideid, ja pükse on rohkem, kui ta vajaks..., siis reaalne olukord on hoopis vastupidine.
Jutt, et modellindus on raske amet on sulatõsi - J väsis selle käigus nii ära, et voodis uinus kohe, kui pea patja puudutas.
Minul oli otseloomulikult eile vaja vaadata Värsket Ekspressi. Oli kuidagi igav, kaootiline ja poolik.
Telefonitsi tuli teade, et minu trüki- ja toimetamisoskusi vajatakse kuu lõpus. Suvel tegin juba veidi tööd ajalehele Sakala. Oh ei, ärge valesti aru saage, ma ei kirjutanud ise midagi: lihtsalt tippisin ja muutsin veidi lauseid, suhtlesin ajakirjanikuga ja saatsin e-kirju: sain olla tähtis. Seekord siis Mulkide Almanahh, tõotab tulla põnev...
Täna ilmus eikuskilt välja mu kass (õe juurde). Ja kuna õde eriti hästi ei hoolitse loomade eest (kuidas teisiti saaks arvata, kui ta kodus sureb pidevalt kala või merisiga, kassid põgenevad seitsme tuule poole), siis helistas ta mulle, et ma oma preilile järgi läheks. Olgu, tunnistan üles: tegelikult on mu õde hästi hoolitsev ja armas, ja temast oli ääretult kena pakkuda mu kassile kodu veidi üle kahe aasta. Aitäh! Homme tuleb kassipreili (peaksin ütlema proua :D) meile ja edasi hakkab ilmselt saama kodus rohkem kino. Huvitav, kas ta hiiri oskab püüda? *-)
Ostsin omale kuukaardi ja edaspidi jäävad vestlused Velloga ära, J on tige, kuna ei saa omale enam "pilek"it.

Kommentaare ei ole: