kolmapäev, 29. oktoober 2008

Lõpuks ometi...

... oli mul meeles osta lambipirn (olgu öeldud, et eelmine sai otsa umbes 5 nädalat tagasi). Selle vahetamine polnud aga sugugi lihtne, sest mul polnud õrna aimugi, kas lüliti on sisse- või väljalülitatud. Kiire blond kõne isale, kes veidi nõustas ja julgustas mind... Muu hulgas soovitas ta, et ma samal ajal kraani all käsi ei peseks ja ahjuroopi käes ei hoiaks. Asetasin siis ajalehe maha, käsutasin lapse voodi peale istuma (kass ei saanud aru, et võiks eemale hoida, tema keerutas nurrudes ümber mu jalgade), võtsin kuiva käterätiku ja asusin vana pirni väljakeerama. Suhteliselt keeruline oli, sest rätik tahtis sõlme minna. Uus pirn paigaldatud, ei hakanudki see kohe põlema. Õnneks oli variant, et lüliti oli väljalülitatud siiski. Ja valgus saigi tuppa. Nüüd võin õhtuid ka koristamisega sisustada :D
Koristamisega on meil nii, et kui mina ei alusta ja J ei aita, siis ei tee seda meil keegi :D. Pluss selle juures on muidugi see, et kui segadus meid ei häiri, siis ei häiri see kedagi. Üldiselt korra nädalas me ikka koristame: tavaliselt kolmapäeviti. :) Täna on kolmapäev ja vaim on valmis seatud: tuleks puhastada ära üks vaip (mitte niisama tolmuimejaga, vaid puhastusvahendiga), mida ma ka teen juba paar nädalat. Tegelikult vajaks ma vist aeg-ajalt inimest, kes koristaks minu eest kappe ja sahtleid ja üldse kõike. Ise koristan ju ikka rutiiniga ja seega ehk kõike ei märkagi, kus oleks vaja käia lapiga üle või mis kohe kindlasti minema visata. Peale selle võiks ju end viia koristusnippidega kurssi, sest kindlasti teen ma osasid asju vales järjekorras.
Ning meil on reegel, et iga asi pannakse pärast kasutamist oma kohale tagasi, kuid mina ei saa aru, miks ma pean alati koristama hakates pool tundi raiskama sellele, et asju oma õigetesse kohtadesse paigutada/viia. Meil tegutseb vist Pätu :D
Nii, nüüd on vaim valmis seatud - saab siis näha, kas tegutsemiseks õhtul ka veel energiat on, sest kuna J'l haigusnähud, siis beebikooli me täna ei lähe.

Kommentaare ei ole: