neljapäev, 23. oktoober 2008

Üleeile kodutänavasse jõudes...

... seisis meie värava juures üks võõras auto. Kuna oli juba väga hämar, siis ei tuvastanud ma selle värvi ega ka marki: no oli nagu auto ikka neli ratast ja kere :D. Kui me hakkasime sellele juba lähemale jõudma, sõitis see minema. Üldse sõitis see päev ringi palju autosid ja rollereid, kuigi ilm oli väga tuuline ja kole, sest ka vihma tibas. Panime kohe duširuumi sooja, kütsime ahju ja siis mingi aeg tegime vanniõhtu. Algul oli kõik tore ja vahva, ma isegi leidsin J'i vannile sellise asukoha, et mina saan samal ajal, kui tema oma partidega mängib, kuuma duši võtta. Kui olin enda pesemisega valmis saanud, siis käis korraga vastu akent kolks ja edasi olin mina (nõrganärviline nagu ma olen) täiesti hirmunud. No raudselt oli keegi akna taga :) - vt, millest mina unistan :D. Pesin kiiresti J'i, mis oli raske, sest koos temaga oli vanni roninud ka Ise :), kes tahtis minu asemel hoopis J'i pesta. Kui me siis lõpuks mõlemad olime rätikutesse mähitud ja hakkasime trepist üles minema, sain aru, et tegelikult oli kolksu põhjuseks hoopis üks puuoks, mis vastu akent tuulega läks. Hirmul suured silmad, mis muud.

Kommentaare ei ole: