reede, 6. veebruar 2009

Võidukõne

Vaatasin hetk tagasi oma konto väljavõtet (eesmärgiga teada saada, kas vend (onu A) on raha mulle kandnud ära) ja täiesti juhuslikult valisin ma kontoväljavõtte eelmise kuu algusest tänaseni... ei olnud kandnud, aga uimane nagu ta on, võib selle andestada ju.
Minu tähelepanu köitis +118, mis oli kontole laekunud juba neljapäeval, 29.jaanuaril ja maksjaks oli AS KUMA. :) See aga sai tähendada ainult üht: ma võitsin, ma võitsin, ma võitsin!!!! :):):)
Siinkohal tahan ma tänada oma ema, kes on pidanud sügisest alates koormama oma kotti ristsõna õigete lahendite lehtedega ja usinalt neid margistanud ja tänu temale saavad ka keerukad kirjandus- ja teatrifaktid lahendi. Veel tahan ma tänada oma isa ja vanaisa, kes on ehk just võidutoonud ristsõna tegelikult lahendanud :). Siis tänan ma veel oma poega, kes on teinud ristsõnalahendamise võimalikuks ja samal ajal ilusti mänginud või joonistanud või tudunud.
Aitäh Teile! ;)
Tähistamine on komplitseeritud: loodan, et leiutan ikka mingi nipi, kuidas maale jõuda. Hetkeseis on suhteliselt (et mitte öelda väga) nutune :S

Kommentaare ei ole: