pühapäev, 23. november 2008

Vabandan...

..., sest mul oli sel nädalal arvutile/internetile piiratud ligipääs. Õigem oleks öelda, et see puudus sootuks ja ega ilmselt järgmine parem tule/ole, ma arvan. Aga ma võin ka vabalt eksida... nagu seda on nii mitmelgi varasemal korral juhtunud.
Ega midagi eriliselt pöörast pole vahepeal juhtunud, kõik on vanaviisi...
Esmaspäeval (justnimelt esmaspäeval mitte pühapäeval) sõime pannkooke ja J käis ilma emmeta "poes". Päris poodi ei jõudnud, kuid see polnudki ju põhiline.
Tegin õrnsoolalõhet. Minu retsept on selline: 5 spl meresoola, 1 spl suhkrut omavahel segada. Lõhefilee asetada mõlematpidi (filee ja nahaga pool) soola sisse, et oleks üleni soolaseguga kaetud ja siis raputada lahtine sool küljest ära (ülejääva soolasegu, ja seda jääb üle, panen ma tavaliselt kuhugi väikemasse karpi järgmist korda ootama). Panna kala mingisse kaanega anumasse nt karpi ja koos sellega külmikusse. 12h hiljem valan tekkinud vedeliku anumast ära ja keeran kalal külge. veel 12 h hiljem võib lõigata õhukesi viile saiale. Mmmmmm :)
Lõhesuppi tegin: selgroost, sabast, peast, kõhuäärtest, uimedest, veest, soolast keetsin puljongi, lisasin tükeldatud porgandi, kartuli, sibula, maitserohelise ja riisi ja tükeldasin kalaliha (kuna lõhe oli seekord minu fileeritud, siis oli selgroog vägagi liharikas :) ja supp seda enam oma nime vääriline. Hapukloor peale ja otsas see oligi :) Siinkohal oleks ilmselt paslik mainida, et ma sõin kalasuppi esimest korda vist alles aasta tagasi.
Teisipäeva sisustasime aega shopinguga (loe: olime shopingukaaslased). Oleks ma veidi parem selgeltnägija, oleksin võinud osta kelgu ära, aga paraku ma seda ei olnud... Selle eest ostsin kaks viimast kera lõnga salli jaoks, ja millegi pärast on mul tunne, et mul jääb seda veidi ikka puudu :) Veendusin taas, et poed ei ole ikka minu jaoks - nii ära väsitas. Õhtul kudusin ja mingi hetk selgus, et tuleb tervelt 5 rida üles harutada :S Paraku pole ma selle tegevusega üldse mitte sõber - oluliselt lihtsam on mu jaoks juba aegade hämarusest saati olnud uue asja alustamine kui ringitegemine... aga mustris oli häbematult selgeltnähtav viga sees: sall lendas kaarega nurka.
Kolmapäeval käisime lasteaias sõimerühmaga mängimas, J oli pärast üleni märg ja porine, sest lumi justkui oli maas ja ei olnud ka. Seest olid riided siiski kuivad ja laps ise soe ja rõõmus. Lasteaiast otse läksime beebikooli.
Neljapäeval harutasin need vigased read üles ja kudusin usinalt edasi. Möllasin õhtul J'ga lumes, tegime lumememme ja -ingleid, mängisime lumesõda, jooksime, sumasime ja hüplesime - lõbus oli. Ja milline vaimustus!!!
Reedel valmis J'i esimene tõsiseltvõetav laul pealkirjaga "Numi laula" (loe: lume laul), mida ta esitas mulle üha uuesti ja uuesti (kui ta parasjagu just beebi ei olnud ja sülle ei palunud :D). Käisime jälle tervelt kaks korda lumega möllamas. Lisaks kelgutasime ja see pakkus ka suurt lusti.
Laupäeval käisime linnas. Ampsus sõi J hommikuputru ja jõi piima. Sealt edasi tõime J'i uue talvekomplekti ära. Siis käisime kahes raamatupoes, millest ühest ostsime lisaks tellitud raamatutele ka J'le ühe raamatu, mis hetkel teda vägagi huvitab. Lugemiseni me ehk nii pea ei jõua, aga pildid köidavad teda väga, pealegi oskab ta ka ise suurepäraselt piltide järgi jutustada, mida üks või teine masin teha võiks :) Siis läksime koogi ja kelgu jahile. Vahepeal otsis meiega sõprust ka Barney? karu. Kooki saime, kelku mitte - viimased läksid kui soojad saiad ja olid ilmselt juba otsas. Eks teinekord on ka aeg... Siis läksime oma sõpradele külla, kus ma andsin lubaduse blogile lisa toota. Oli jälle äraütlemata mõnus pealelõuna. Vabandan meist maha jäänud segaduse pärast. Rongis piletit ostes, pidin pingsalt meenutama, et sõidan maale mitte koju :D (viimane oli eriti tingitud sellest udupea olekust, sest kaks asja ju ununes ära enne just :D). J jäi magama autos umbes 5 minutit enne mu venna kodu :D (nii juhtub alati kusjuures). Ja siin ma siis nüüd istun... selle asemel, et unemaal olla :) ja unistan, et hommikul võiks pannkooke saada :P.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Aitäh shokolaadi ja jogurti eest igatahes. :D